Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~WilliamGrey | użytkownik

imię i nazwiskoWitold Markiewicz adresWrocław zarejestrowany18.05.2007 @23:37:18 ostatnio na stronie06.01.2014 @23:18:17

85

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1404155
digarty229 komentarze1337 posty na forum168

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~adamb999    14.12.2008 @00:04:51
jakbym mial tyle kasy to bym wziol 70-200/2.8 is L :P
~soho    08.12.2008 @20:27:23
~soho    08.12.2008 @20:21:30
dziękuję ... podoba mi się kierunek w którym podążasz...
~Yukichan    04.12.2008 @18:29:45
zrobic zdjecie kotu ktory co chwila ucieka z kadru nie jest latwo.

dziekuje
_______

Idę posprzątać w lesie...
*michalkoziol    04.12.2008 @17:38:34
Dzięki
_______
Dbam o Wasze zdrowie psychiczne.
http://asset-6.soup.io/asset/7476/1854_60e3.gif
*michalkoziol    04.12.2008 @17:34:39
To przejdź do wcześniejszych digartów, gdzieś tam jest
_______
Dbam o Wasze zdrowie psychiczne.
http://asset-6.soup.io/asset/7476/1854_60e3.gif
!jawa4    03.12.2008 @21:22:57
Niestety wieczorna mgla we Wroclawiu to ogromna rzadkosc... Masz male szanse..... Ale i bez mgly mozna fajne fotki robic... Pozdrawiam.
~bzusia    02.12.2008 @20:39:09
mam piękną modelkę, to i zdjęcia dobre dzięki za odwiedziny pozdrawiam
!nikx    02.12.2008 @20:13:01
poczekam cierpliwie...
~qstra    01.12.2008 @16:53:19
pani no wiesz
~bzusia    30.11.2008 @20:55:39
dziękuję ja również pozwolę sobie poobserwować
~HubertPhil    26.11.2008 @13:56:05
A ja bym poprosił o coś więcej niż to, co napisałeśI będę wdzięczny. pozdrawiam, za ocenę dziękuję, a tylko o rozwinięcie poproszę
~smiled    22.11.2008 @13:55:20
; )
~Bociek    16.11.2008 @21:04:33
Witek , niestety pudło , to przejscie dla pieszych na Legnickiej przy zajezdni tramwajowej , Ostatni Grosz ,>
~Sirius    15.11.2008 @18:07:46
Dziękuję serdecznie
~pisana    15.11.2008 @13:48:09
bardzo podoba mi się rzeczowość twoich komentarzy (np. u vurt'a). nie jest to tu zbyt częste zjawisko. topi sie w powodzi "rewelacji" blah! pozdrawiam.
!nikx    12.11.2008 @09:24:35
Dziękuję za to co napisałeś
Zdaję sobie sporawę, że to nie było jakieś spejalnie dobre zdjęcie - ot taki albumowy spontan i doszłam do wniosku, że może jednak powinien w albumie zostać - tak to jest z naszymi rodzinnymi zdjęciami - inaczej na nie patrzymy - przez pryzmat swoich uczuć bardziej niż technicznej poprawnosci - ale DA to jednak jest Galeria - a w publicznej galerii może niekoniecznie jest miejsce na rodzinne albumy
w każdym razie - raz jeszcze dziękuję za dobre słowo
A..i nie musisz do mnie się zwracać "Pani":D
Mów mi Magda :D
~suchypion    09.11.2008 @21:47:58
thx
~unikalnaa    09.11.2008 @10:51:28
dziękuję baardzo! :D
~MarcinPiaskowski    09.11.2008 @10:48:15
pozdrawiam i dziekuje :D
~FisSkusS    02.11.2008 @17:33:12
Hmmm... nie zawsze wpływa negatywnie na zdjęcie
~Kinetic93    28.10.2008 @14:59:19
_______
Who wants to sleep in the city that never wakes up? ...
~advers    27.10.2008 @13:51:04
no tez nie wiem, ale poezja jak widać nie idzie w parze z fotografia
~daro86    08.10.2008 @22:28:43
dzieki za odwiedziny, a zdjecie zostało zrobione przez teleskop niestety nie mam mocowania i aparat musiałem przystawiać do wizjera teleskopu ręcznie;(
ostatnio edytowane: 2008-10-08 22:58:17
~MyDeath    05.10.2008 @12:16:58
Dzięki wielkie.. ;/
_______
Do zobaczenia chwilom.
które były, teraz juz ich nie ma...
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt